Družba Clorox ima več kot stoletno zgodovino in se danes ukvarja s prodajo različnih proizvodov za široko porabo, kot so belilo, vrečke za smeti in oglje, pri katerih ima podjetje močan tržni delež (60 %, 74 % in 30 %) in predstavljajo okrog 40 % vseh prihodkov podjetja. Podjetje je zelo močno tudi na področju čistil z njihovo blagovno znamko Clorox.
Podjetje se sicer sooča z močno konkurenco različnih blagovnih znamk, vendar je bilo v preteklosti sposobno z investiranjem v raziskave in razvoj v vrednosti okrog 700 milijonov USD zelo dobro pozicionirati svojo blagovno znamko. Kombinacija vodilnega blagovnega miksa in sposobnost zelo dobrega reinvestiranja v lastne produkte še bolj uveljavljata prevladujoč položaj Clorox blagovnih znamk, zaradi česar so integralnega pomena za trgovce.
Podjetje letno ustvari okrog šest milijard dolarjev in na letni ravni izkazuje enoštevilčno rast prihodkov, okrog 3 %. Več kot 80 % vseh prihodkov družba ustvari v ZDA. Težko pričakovana davčna reforma bo pozitivno vplivala na podjetje, saj se bo davčno stopnjo znižala na 20 %. Trenutno znaša efektivna davčna stopnja podjetja 31 %. EBITDA marža je visokih 22 % in znaša 1,3 mrd USD, medtem ko je dobiček 700 milijonov dolarjev. Trenutna vrednotenja so relativno visoka, saj znaša multiplikator dobička 26, vendar stabilno poslovanje nosi tudi določeno ceno.