Visa je na svetovnih trgih vodilno podjetje na področju elektronskih plačil. Po letošnji študiji The Nilson Report imajo okoli 50 % tržni delež pri transakcija s kreditnimi karticami in tričetrtinskega pri transakcijah z debetnimi karticami. Provizije zaračunava za transakcije pod blagovno znamko Visa in druge transakcije, ki se opravijo znotraj njihove mreže. Visa je izredno dobro umeščena v svetu, kjer število elektronskih plačil hitro narašča. V preteklosti je ogromno investirala v svojo blagovno znamko. Zaupanja vredna blagovna znamka je pomembna za uporabnike plačilnih sistemov.
Tudi po zadnjih rezultatih podjetju še vedno uspeva dosegati nominalno dvomestno rast v obsegu kartičnega poslovanja. Desetodstotno rast so dosegla plačila tako z debetnimi karticami kot s kreditnimi. Rast temelji na dveh pozitivnih dejavnikih – rast potrošnje in proces prehajanja ljudi iz gotovinskih plačil na elektronska. Večino v fiskalnem letu 2014 ustvarjenega prostega denarnega toka so razdelili med delničarje v obliki dividend in predvsem v odkupe lastnih delnic. Podjetje ostaja popolnoma nezadolženo. Marža iz poslovanja se je leta 2014 povišala iz 51,3 % na 53,8 %. Tudi neto marža se je povišala iz 35,3 % na 37,3 %. Pri maržah presega MasterCard kar za 10 odstotnih točk. Prilagojen donos na investiran kapital za leto 2014 znaša kar 47 %.
V prihodnjih letih lahko pričakujemo okrepljen konkurenčni boj predvsem na mednarodnih trgih. Posledica bodo najverjetneje malenkost nižje marže. Kljub temu bo Visa ohranjala položaj izrazitega vladarja na svetovnem trgu kartičnih plačil. Njeno mrežo je skoraj nemogoče kopirati. Zelo uspešni so pri zagotavljanju varnosti poslovanja po spletu, kar je tudi ena izmed mnogih konkurenčnih prednosti.
Kot poglavitno tveganje je pomembno izpostaviti nevarnost zaostritve regulative, kjer bi jim lahko dodatno omejili višino provizij. Visa posluje izredno donosno v oligopolu skupaj s MasterCardom, zato je velikokrat tarča politikov in pravnikov. Tako so jim leta 2010 v ZDA omejili provizije na področju debetnih kartic. Prav tako je EU leta 2014 naredila prve korake na tem področju. Malo konkurentov lahko sledi tempu Vise na področju investicij v tehnologijo, varnost in trženje. Tako ostaja uporabnikom in bankam le malo alternativ na področju plačil.
Potencial Vise, da unovči svoj poslovni model, se kaže tudi pri elektronskih denarnicah (»digital wallet«). Vstop ponudnikov elektronskih denarnic je vplival na večjo kompleksnost plačil. Dolgoročno bodo ponudniki elektronskih denarnic raje sodelovali z že obstoječimi ponudniki plačilne infrastrukture (Visa, MasterCard), kot da bi jih poizkušali izriniti s tega donosnega trga.
Delnice družbe Visa so zastopane v portfeljih skladov: Infond ZDA, Infond Družbeno odgovorni, Infond Dividendni, Infond Tehnologija, Infond Globalni delniški in Infond Globalni fleksibilni.